Apple

De flesta vet att jag tycker om apple produkter . Ipod såsom dator . Jag har ju varit med på massa tävlingar på internet och hoppas att jag någongång ska vinna något .. De värsta är att jag inte minns vad jag kunde vinna för något . Idag fick jag ett mejl om att jag kunde vinna en apple produkt . Jag skulle välja vad jag ville ha om jag skulle vinna . Det skulle kunna vara ett skitmejl eller ett mejl från någon sida som jag har varit med och tävlat från .. Men jag vet inte ? Jag hoppas på vinst iaf ! Jag kör på att jag är optimist idag och inte pessimist :)


Problemet var dock att jag inte visste vad jag ville ha av dessa 3 . Datorn eller telefonen .. Ipad2 vet jag faktiskt inte vad det är om jag ska vara ärlig ? Haha ! Tekniken ligger före mig ..
Men jag har 2st datorer redan . En bärbar och en stationär .. Sen har jag en rätt ny telefon .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0