As the day goes on

Jag är fortfarande på ett sånt här bekymrat humör och jag vet just nu inte så mycket om vad jag ska göra . Det är vid sådana här tillfällen man egentligen inte orkar något, vill inte göra något eller känner definitivt inte för att ta tag i saker.
Men de är just nu de ska göras ! Man får bita i det sura äpplet lite och ta sig i kragen och ordna upp saker istället för att sitta och tycka synd om sig själv . Då kommer man ingenstans ..
Så i morron ska jag börja och ordna upp saker och mig själv ! Söka jobb, kolla plugg och kurser .. Vad ska jag göra ? Kluven som alltid, men måste hitta på något nu ! Kan inte bara gå runt, runt, runt och runt ..

Jag kan inte säga att jag är olycklig och deppig utan jag är glad fast är väldigt förvirrad och tänker väldigt mycket ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0