Böcker

Har de senaste dagarna vilja börja läsa en bok . Bara slå sig ner i soffan eller sängen med en filt och bara låta sig fängslas av boken . Som alla vet så hatar jag att läsa böcker .. Jag blir uttråkad och kan inte sitta still länge . Men jag har kommit fram till om jag hittar någon bra bok så kanske jag kan läsa ?

Alltså boken måste vara super duperbra för att jag ska kunna läsa . 100% bra ! När jag läser de första sidorna i en bok så måste jag få känslan direkt av att den är läsvärd eller intressant, annars ligger den och skräpar i något hörn sen ..
Boken ska vara såpass bra så man hellre vill vara och läsa om bokens värld, istället för ens egna värld .

Läsförslag ? Gärna !
Har själv ingen aning på bra böcker ...



Kommentarer
Postat av: Marika

Jag har över 200 böcker någon måste det ju finnas som du kan fastna för :O Vad ska det vara för typ av bok? Romantik? Spänning?

2011-04-11 @ 16:39:09
Postat av: Madiison

Ja men har inte du mest ungdomsböcker ? Alltså inga deckare eller mordböcker . Men bara den är jätteintressant kan de mesta gå ! Är dock lite skeptisk till romantiska böcker, men vem vet ? De ska vara bra handling iaf !

2011-04-11 @ 17:14:47
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0