Day 9 - Things Nobody Knows About Me



1. Ensamhet
Jag är livrädd för att bli ensam, men jag är hellre ensam än umgås med folk jag inte tycker bra om.

2. Dålig syn på lärare och läkare
Jag litar inte på läkare och tycker inte om lärare. Jag tycker att läkarna har dåliga kunskaper i allmänhet om det de håller på med och att många av lärarna är för dåligt utbildade .

3. Dåliga matkunskaper
Jag är inte speciellt duktig på att laga mat .. Jag kan om jag vill, men jag brukar oftast ha väldigt dåligt tålamod och saknar viljan till att orka laga goda maträtter. När jag är hungrig vill jag att maten ska vara färdig på sekunden och om det då är jag som lagar mat brukar de bli något enkelt som pasta och köttbullar eller kanske bara smörgås och yoghurt .

4. Starta servicehus
Om jag vann en massa pengar på till exempel lotto eller något skulle jag vilja starta ett servicehus för gamlingar med bra personal, mat, behandlingar osv.. Jag tycker ibland att de inte blir rättvist behandlade och jag vill att de ska må så bra som möjligt de sista åren de har kvar.  

5. Böcker och tidningar
Jag hatar att läsa böcker och har bara läst 3st i hela mitt liv. Tidningar kan jag däremot läsa hur mycket som helst och lägger lite väl mycket pengar på det ibland .. 

6. Dokusåpor
Jag älskar att titta på alla olika sorters dokusåpor.

7. Dieter
Jag tycker verkligen, verkligen, verkligen inte om dietböcker, dietprogram eller dieter överhuvudtaget och blir sur när jag vet att folk tjänar pengar på sånt ..

8. Post och mail
Vad jag har fått för post och mail är bland det första jag tänker på när jag har vaknat på morronen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0