Drömmar

Jag skulle skriva om Day 10 idag . Om mina drömmar . Men G kom och störde mig mitt i alltihopa . Jag snäste lite åt honom för jag ville verkligen skriva färdigt för jag hade glömt bort de . Sen så är jag dessutom väldigt trött så de gjorde inte saken bättre. Men jag kom på ett grej mitt i allt och det är att jag har redan uppfyllt en dröm i mitt liv och det är att jag har hittat någon som jag kan tänka mig spendera resten av mitt liv med. Hör ni eller ? Resten av livet med ! Jag har säkert minst 70 år kvar att leva och jag viil verkligen spendera alla dessa år med G. Jag kan tänka mig att spendera alla mina dåliga och bra stunder med han . Han står ut med mitt hetsiga humör, temperament och det är inte många som kan hantera. Men han har kunnat hantera mig på ett sätt som är helt otroligt .

Allt kanske låter väldigt gulli gull . Men det är sant och det här med kärlek är en härlig känsla.

Nu ska jag gå och säga förlåt för att jag snäste åt honom och kanske ge honom en massage, då blir han glad :)
Visa uppskattning, visa att du bryr dig och att du tycker om personen . Man ska aldrig ta någon för given . Tro inte att vad du än gör så kommer personer alltid finnas kvar hos dig , för i värsta fall gör den inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0