Energinivån på väg upp igen..

Det känns skönt att vara hemma här i Lesjö hos mina föräldrar . Det är något speciellt med att vara här. Jag är egentligen en väldigt självständig person, men jag älskar att vara hemma här hos mina föräldrar och det finns ett speciellt lugn här och de sprider sig i hela kroppen på mig !
All press och stress försvinner mer och mer ju längre tid jag är här. Jag ångrar inte att jag bor i Karlstad, för jag tycker mycket om Karlstad och kan tänka mig att bo där resten av mitt liv, men det är något speciellt att komma hit till Lesjö till sina föräldrar . Jag tror jag behöver komma bort från Karlstad då och då för att umgås med mina föräldrar och komma ifrån sin vanliga vardag och sitt vanliga "liv".

Sitter här just nu och jag tror inte att jag kan bli lugnare faktiskt .. Livet känns bra igen, jag har hjälpt till hemma med ved hela dagen. Badat vovven, gått den dagliga Lesjöjoggen promenaden, tvättat Gurras bil, lagat mat och nyss duschat .

Det är konstigt att jag hela tiden nästan är stressad i Karlstad. I Lesjö är jag nästan aldrig stressad på det sättet och här gör jag grejer hela tiden . I Karlstad gör jag mindre grejer och stressar som en idiot för dom sakerna ..
Kommer tillbaka till Karlstad med mer energi igen denna gång. Hoppas bara att jag kan behålla den som jag inte har gjort den senaste tiden .

Ska kolla på ett One Tree Hill avsnitt och sen sova !
Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0