Fuck You

Listan som jag började skriva för några dagar tänker jag skita i just nu . Jag klarar inte av att skriva efter rutiner .. Utan jag vill mer skriva vad jag känner för .
Jag har ingen lust att skriva om vad som upprör mig just nu eller vad som får mig att gråta, bli glad eller vad det är jag saknar .

Det finns mycket saker som kan få mig att bli upprörd . Det finns många saker som kan få mig att gråta och bli glad. Det finns även något jag saknar som inte finns kvar i denna värld, men i mitt hjärta ♥ och det kvittar om jag skriver vad jag saknar för det kommer ändå inte komma tillbaka .
Sen så känns det inte direkt bättre heller av att skriva vad man saknar .. Flera får bara reda på det och varför skulle de kunna göra situationen bättre ? Ingen kan göra det bättre .. De är bara jag som kan . Man får lära sig att minnas de positiva stunderna helt enkelt.
Livet suger hårt ibland . Det är såhär livet funkar .. Människor föds, människor växer upp, människor dör . Det låter hårt men det är sanningen. Man får försöka hantera det på ett så bra sätt som möjligt . Ibland har man sämre dagar än andra .. Men bättre tider kommer . Man får även lära sig att inte fastna för mycket i det förflutna så man glömmer bort framtiden . Ibland gäller det att släppa, men inte glömma . Släppa, fast ändå minnas .
Ta hand om de nära och kära som finns nu, blicka framåt, men minns de andra .
Jag känner mig tom just nu . Tom på både känslor, tankar och funderingar . Känns som jag tappar mig själv lite på vägen . Jag börjar glömma bort hur det är att känna känslor . Hur det är att känna glädje, lycka och kärlek .
och jag vet inte varför ? Om jag visste varför skulle jag lösa det ..

Ska gå ut och gå en powerwalk just nu så får vi se om jag hittar mig igen och om jag hittar det här "varför" som jag söker efter ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0