Home

Sitter här i min säng i Lesjöfors och funderar lite . Känns skönt att vara hemma, ta det lugnt, umgås med sina föräldrar och bara få vara . Det har hänt mkt saker den senaste tiden här och där och även fast jag inte direkt är "inblandad" så funderar jag en del iaf .

Men nu är jag hemma på lite semester och ensamtid med mig själv. Jag behöver det. Jag har glömt bort mig och nästan tappat bort mig själv ..
Så tiden i Lesjö kommer bestå av träning, bra sömn med någorlunda bra dygnrytm, bra mat och sen ska jag passa på att städa lite här och där för att hjälpa mor och far. Det uppskattas alltid!

Nu snart blir det sova iaf efter msn och lite läsning.
Take Care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0