Karlstad

Mamma och pappa har för en stund sedan åkt hem till Lesjöfors igen efter lite shopping och mat. Fixade även appar åt pappas nya telefon . Tänk så många nya funktioner de finns alltså ! Själv är jag bara nöjd om min telefon funkar och att det går att sms:a och ringa med den . 
Jag köpte min telefon för inte så länge sedan och mitt enda krav var att det inte skulle vara en "touch" telefon . Jag är inte ett så stort fan av dom eftersom de brukar krångla efter ett tag . Jag vet inte vad folk har för erfarenheter av sina touch telefoner . Men jag har inte hört så mkt bra av dom direkt .

Har hittat mig en ny kärlek ! Mitt nya schampo och balsam . Det är från John Frieda och jag älskar det ! Köpte det för att de skulle ta bort lita av mina oranga toner och sen blir håret inte så "strävt" av schampo't, så det rekommenderas faktiskt .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0