Myskväll !

Sitter nu i Lesjö och har slagit mig till ro. Ska snart gå till tv:n och äta lite cheesecake med mamma, pappa och Gurra innan de blir sängen . Onödigt att äta så sent kanske för jag brukar ha svårt att sova om jag äter för sent men är såå sugen på cheesecake nu så jag måste bara smaka lite ! :) Ska sen kolla på ett Oth avsnitt innan jag lägger mig . Men jag börjar snart få slut på mina avsnitt ! Och vad ska jag kolla på efter det ? Är just nu på Säsong 8 Avsnitt 12.
Jag har kollat igenom många serier i mina år. Beverly Hills, Sex and the city, förhäxad, 2½ män, snart One Tree hill och säkert många fler.
Någon som vet en bra serie ? För jag har slut på bra serier .. och idèer för den delen .

Nej cheesecake blir de nu och i morron börjar min träning igen ! Ska passa på att hjälpa mamma och pappa med grejer här hemma också. Det förtjänar de !




Take Care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0