Myskväll

De flesta jag känner är på fest någonstans idag, men själv sitter jag hemma och gör ingenting .. Känns nästan som om jag plågar mig själv genom att sitta hemma men jag vet att det är bra för mig att ta det lugnt .

Det kan nog vara så att jag inte är på rätt spår så att jag söker saker att göra så jag glömmer bort vad olycklig jag känner mig just nu .. Och jag har fortfarande inte hittat mitt "varför" . Kändes som om jag nästan hade det igår .. Men jag söker fortfarande .

Ska se på lite 2½ män med Gurra och sen eventuellt följa med Marika och hämta fyllon . Det är kanske bättre att hämta fyllon idag än att vara ett själv. Man spar morrondagen iaf istället för att ligga bakfull hela dagen.






I morron kommer mamma och pappa och hämtar mig här i Karlstad så då drar jag hem till skogen i några dagar . Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0