Once upon a time ..

Får några år sedan .. då högstadiet var ett faktum så umgicks jag med en underbar vän som heter Sara Jonsson . Vi hittade på en massa roligheter tillsammans som jag aldrig kommer glömma ! Haha x) . När vi började gymnasiet så gled vi ifrån varandra och nu har vi inte så bra kontakt. Vi pratar med varandra ibland och jag bryr mig fortfarande om henne. Livet kanske förändras men minnen finns kvar !

Hon bor just nu i Italien och pluggar fashion design på en designskola i Florens . Vet dock inte vad skolan heter ? Idag ska hon ha sin modevisning och jag skulle gärnat velat varit där, men ibland tillåter inte ekonomin helt enkelt .. Jag är imponerad av hennes styrka och vilja att göra saker. Bara ta foten själv ute i vida världen och göra de man verkligen brinner för. De är inspirerande !

Jag vet inte om du läser min blogg överhuvudtaget, men jag önskar dig jättemycket lycka till ikväll ! Du är jätteduktig på det du gör och fortsätt med det ! :) Kommer tänka och hålla tummarna för dig ikväll. Good Luck :) (Y)



Kommentarer
Postat av: Sticky

Gud så gulligt skrivet Madde! Jag blir ju för tusan tårögd!



Jag tycker att det är jäkligt synd att vi glidit ifrån varandra, men samtidigt är det skönt att de få gångerna vi ses så har vi alltid kul och skrattar mycket! Du är en sån där vän som alltid kommer ha en speciell plats i hjärtat Madde, och jag vill att du ska veta att jag är sjukt imponerad över dina val här i livet. Precis som ditt senare inlägg beskriver så har du valt att vara nära din familj och dina vänner, eftersom det gör dig lycklig, och i mina ögon är det en fantastiskt fin grej att göra!



Du är en tjej med ett hjärta av guld, och det är få som kan mäta sig med dina egenskaper!



Om ca 3-4 veckor åker jag hem till värmlandet och då får vi baske mig ses och hitta på tokigheter!

Bamsekramar i massor!

2011-04-18 @ 02:25:10
URL: http://stickys.blogg.se/
Postat av: Madiison

Aww fan vad glad jag blir Sara när jag läser det här ska du veta ! Verkligen ! Jag vet inte vad jag ska säga faktiskt .

Vi får verkligen se till att hitta på något :D I'll be waiting, Kram på dig ! :)

2011-04-18 @ 22:50:28
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0