PartyOutfit ?

I morron är det PPHP = Påsk Party Hos Paul ! :) Efterlängtat och ska bli jättekul ! Vi ska ha förfest med kubb, spel och kanske lite Guitar hero . Sen blir det feeest med massa nya människor och gamla bekanta också för den delen :)
Kan inte bestämma mig för en Partyoutfit än .. Jag brukar alltid ta på mig de kläderna jag känner för tillfället .. men morrondagen blir stressig så jag ska försöka ha färdigt allt idag ! Paul tyckte den gula klänningen . Jag vet inte än . Ska jag ens ha klänning ?


Vilken ?


Nu ska jag snart göra mig i ordning för en promenad till Bergvik . Här ska införskaffas lite dricka till i morgon ^^
Take Care

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag håller med Paul ja^^ Jag gillar egentligen färgerna på den svart/vita bäst.. Men Den gula är ju skitsnygg fason på och det väger över färgerna. Och den där "kycklinggula" passar ju nu när det är påsk ;)

2011-04-20 @ 15:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0