Påsken är bortglömd !

Jag är alltid mycket för att pynta både till Jul och påsk. För mig kan de aldrig bli för mycket lampor eller tomtar på jul och på påsk kan de aldrig bli för mycket fjädrar eller påskpynt . More is More ! Hahah x) .

Men i år har jag glömt bort påsken ! Jag vet att vi ska ha påskparty hos Paul på torsdag och att jag ska hem till Lesjö på fredag för att det är påsk. Men ändå har jag glömt påsken ? Jag har inte pyntat lägenheten med en enda påskgrej ! Så ikväll efter att jag kommit hem från Grene där jag ska städa idag så ska jag söka påskgran ! Ska bara *blinka* lite för Marika tänkte jag ;) Hon har ju bil och Gurras bil får inte röra sin bil än för han har inte sommardäck på .





Nu blir det att cykla till Grene och städa ! Jag kommer ju få cykelkondition för första gången i mitt liv iaf om jag  ska fortsätta att cykla 3 mil om dagen !
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0