Pladder

Har inte så mycket att skriva om just nu .. Dagarna ser likadana ut nu för tiden . Man går upp, äter frukost, tränar, umgås med folk, sover och sen börjar nästa dag om igen ..
Idag har jag sökt jobb och sökt kurser och sen får vi se vad som händer och vad jag ska göra. Jag behöver en tillfällig lösning just nu iaf! Börjar bli knapert med pengar nu ..

Ska alldeles snart laga lite mat innan jag och Marika ska cykla till Paul där även Gurra håller hus :) de blir alltså ytterligare 3 mil cyklande idag . Duktigt tycker jag (Y) .
När vi väl är framme ska jag och Marika spela lite Lost planet 2 som vi spelade för första gången igår . Hahah x) Det är inte riktigt min typ av spel överhuvudtaget, men taggad är jag ändå ! Det är ett skjuta, skjuta spel och jag och Marika spelar i samma lag, men igår gick det inte så bra ... Men idag går det bäst ! :)



Kommentarer
Postat av: Marika

Klart de kommer gå bäst :D Vi äger ju på de! Men de kunde vi ju inte visa för Gurra och Paul igår ;) Men idag då jävlar ska de få se vad vi går för X)

2011-04-29 @ 17:57:05
URL: http://marikasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0