Rud

Tillbaka till Karlstad, Rud, min lägenhet. Har varit trött i flera timmar nu .. Ungefär sen klockan 8 . Jag har fått bra dygnrytm sen jag var hemma i Lesjö . Inte så dumt att vara där ibland ;) . Klockan är rätt sent nu men Gurras mamma kom inte hem så tidigt så det är därför natten blir sen .

Ska sova nu och ladda upp batterierna ordentligt efter den dåliga nattsömn som var igår ! hahah x) . Morrondagen fylls med träning, cykelåkning 3mil och möblering av Paul's stuga :) Ska möblera om lite bättre till festen där på torsdag så alla får plats !

Nu slänger jag mig i säng bredvid Gurra och med en tidning i handen .. Hmm cosmopolitan eller solo ?
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0