To do list

Normalt sett brukar jag ha jättebra minne men eftersom dagen blir väldigt stressande i morron så skrev jag en lista på saker jag ska göra i morron och ha med mig så glömmer jag de förhoppningsvis inte !


Jag är riktigt peppfest nu och har varit det hela dagen ! Jag har laddad upp alla duracell batterier och i morron är jag redo att köra gärnet !
Livet känns rätt bra just nu faktiskt .. Finns inte mycket att klaga på och om de nu skulle finnas de så finns det fortfarande de som har de jävligt mycket sämre än vad vi har . Vi ska vara lyckliga, men vi tar lätt saker för givet ..
De enda som gör att livet skulle kännas lite bättre är väl jobb och egen inkomst . Då kan man börja göra lite saker och börja leva igen . Men jag ska inte klaga. Söka jobb kan jag göra i helgen, nu står sovaschemat och i morron blir det kalas !

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0