Trött, trött & trött ..

Sliten igen efter en lång dag . GIck upp tidigt för att följa med mig mamma och bror Patrik som skulle till Filipstad . Passade på att sola lite mer solarium idag eftersom jag solar så sällan och vill vara lite brun till sommaren .
Städade mina föräldrars bil invändigt, gick Lesjöjoggen och sitter nu framför tv:n och tar de lugnt. Ska snart pallra mig ner till tvättstugan för att städa där . Tvättmaskinen gick sönder igår så de kommer eventuellt en nya tvättmaskin i morron och då tänkte jag hjälpa till och städa upp lite först .

städning först. Hjälpa pappa med appar till iphone och sen sova !
I morron blir det karlstad .

Take Care ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0