Uppmuntrande ord ?

Jag skulle skriva värsta positiva, optimistiska och glada inlägget nu .. men någonstans på vägen stannade jag upp och kom fram till att jag verkligen inte kände mig positiv, optimistisk eller glad just nu ..
Jag uppmuntrar alltid folk till att våga få känna känslor . Till och med dåliga och nedstämda känslor . Man ska inte vara glad när man inte är glad och man ska inte vara positiv när man inte är positiv . Folk måste få våga vara nedstämda, ledsna eller pessimistiska ibland för att sen kunna orka vara glada ..

Jag behöver just nu lära mig ta hand om mig själv, äta rätt, träna och framförallt sova ordentligt . När allt det sitter på plats då mår jag rätt bra. Den senaste tiden har saker krånglat i mitt privatliv också, rätt så rejält . Man måste få fundera på saker, smälta händelser, göra val, bestämma sig för saker för att sedan gå vidare .. Jobbig procedur, som jag tyvärr inte yttrar mig om . Privatliv=Privat !

Ska försöka få G att mysa lite med mig innan vi sover, jag behöver lite mys och närhet nu .  
I morron väntar en dag med mamma och pappa i Karlstad ! :)

Take Care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0