Fredag

Sitter fortfarande här på Hammarö med bägge hundarna under databordet som är lugna just nu och sover . De blev en sen natt och tidig morgon . Somnade ungefär klockan 2 och gick upp innan klockan halv 8 .
Gårdagen spenderades med en massa folk och det blev lite spelande tillsammans . Mysigt !
I morse skjutsade jag Jennie och Paul till skolan för att sedan åka tillbaka hit för att äta frukost och mysa framför tv:n . Nu ska jag snart ta mig ett varmt bad för jag tycker det är kallt och hoppas få upp värmen !

Börjar få stort shoppingsug nu när de börjar bli sommar men de värsta är att jag inte har det så gott om pengar så jag får helt enkelt fönster- och nätshoppa sålänge tills oväntat inkomst kommer ! Jag väntar fortfarande på mina 100 000kr i månaden i 50 år . De vore inte fel alltså ;) Triss ska det va !



Men iaf .. Jag spanade in bikbok's utbut av kläder . Jag har aldrig fastnat så mycket för just bikbok förut och har sen dess inte ens orkat bry mig att gå in i butiken och kolla ..
Kollade idag på bikbok's hemsida för första gången och blev glatt överraskad faktiskt ! Jag trodde inte att jag skulle hitta något, men jag fann några saker . Min syn på bikbok har varit väldigt låg förut men när min oväntade inkomst kommer ska jag nog knalla förbi bikbok & kolla lite ;)

Nej nu bli're varmt bad !
Take Care ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0