Words

Livet känns lite bättre för tillfället. Har varit ute och gå långpromenad. Fotograferat lite. Hjälpt mamma och pappa med veden och sen även med maten. Gurra kanske lagade maten, men jag hjälpte också till :) Känns som om jag gjort vettiga saker idag iaf, som jag vet att mamma och pappa verkligen uppskattar !

Just nu är jag väldigt sliten och trött så jag ska ta o lägga mig snart.. Ska väl kolla på ett nytt avsnitt One tree hill först innan jag lägger. Skulle kunna skriva en lång uppsats om hur jag mår just nu, men orkar inte det heller . Livet är inte kanon just nu .. Jobbigt att livet ska gå som en berg-o-dalbana för mig.  Jag brukar ha luggit på en stabil nivå , både temperamentsmässigt och humörsmässigt, men allt är instabilt . Man får helt enkelt lära sig att inte springa bort ifrån sig själv ..
OTH nu, sen blir det snark ZzzZZzzzZz snark ............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0