Yesterday/Day

Kom hem sent igår, ungefär klockan 2. Jag, Marika och Gurra hade varit hos Paul en sväng där även Grene och Jennie var . Vi spelade lite GH och umgicks innan de bar iväg hemmåt.
När vi väl var hemma och svängde in på våran parkering mötte vi en polisbil. Polisen stannade, vände bilen och följde efter oss in på parkeringen . När vi hade parkerat och gått ur bilen stod polisbilen där och väntade på oss. Marika fick visa körkort och blåsa . Haha ! Jag ville ta en idolbildpolisen men hade ingen kamera med mig ;)  Sen gick jag in och däckade i sängen direkt för jag hade spränghuvudvärk och mådde inte alls bra ..

Denna dag har inte börjat så bra. Hyra & pengaproblem.. Behöver jag säga något mer ? Nej tror inte de .. De är bland de värsta jag vet att inte känna att man har pengar .. Inte kul känsla alls . så nu känns min dag inte så pepp längre och solen har gömt sig bakom molnen idag. Solen kanske känner som mig ?
Jag och solen bildar facebook klubb ! >Gilla< (Y) .

Nu ska jag iaf gå en promenad tillsammans med Gurra så får vi se vad dagen har att erbjuda !
Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0