Wishlist

Tänkte påminna er om att jag fyller 21år den 12 September och jag älskar presenter ! ;) Bara så ni vet liksom ^^ Sen så har jag gjort en liten önskelista. Det finns mycket saker jag vill ha men jag satte några saker på ett litet kollage :)


Denna behöver väl ingen närmare beskrivning direkt ! Valde lite olika butiker i olika kategorier.
Vila och Vero Moda som är klädaffärer.
Mansion som är mer köksprylar, glas och grejer.
Skopunkten som såklart är skor.
Affection som är smink, hår- och hudvårdsprodukter.
Intersport/Stadium som är sportgrejer.



Grejerna finns på fler ställen än eleven.se , men priserna kommer därifrån !



Samma här att grejerna finns på fler ställen men priserna kommer från Åhlens/Affection



Reebok Easytone

Får dock denna sko av mina underbara föräldrar ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0