-

Bakat vaniljmunkar idag. Gurra gjorde mest jobb. Jag beställde efter julkort idag. Fattigt snart. Har inte gjort så mycket mer idag annars. Fast ändå har dagen varit stressad ! Hur ? Ingen som vet .
Jag är på ett väldigt irriterande humör. Fruktansvärt! Nu skulle jag ha gym. Träning löser problem. Iaf för ett tag. Men jag är 10mil för långt bort! Kul .. fast jag har ju mamma & pappa ! Men jag är ändå irriterad. På omvärlden. Varför ? Jag vet nästan varför. Men ändå inte. Störande .. Jag kanske inte bara passar in i detta ? Kanske borde välja en annan väg. Rosa, moln, utan drama. Orka med drama. Hmm vet inte vad jag ska säga mer. Tom. Inga ord. Vad gör man ? Hur ska jag leva ? Vilka människor kommer jag ha runt mig ? Äsch för mycket tankar för detta nu.

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0