My Christmas

Min Jul var inte riktigt som det brukar se ut de andra åren. Den 24:e December var jag hemma hos mina föräldrar där även Gurra var med i år :) Min bror Patrik och hans barn var också där. Inte Nicklas detta år tydligen ..
Sen den 25:e December drog jag och Gurra till Arvika för att fira jul med hans släkt. Vi hälsade på mormor&morfar, farmor&farfar, kusiner och annat !
Den 26:e December åkte vi från Lesjö till Karlskoga först för att gratulera schläkting som fyllde 21 år ! :) Sen fortsatte vi till Karlstad och Hammarö för att fira lite julmys hos Gurras mamma och Johnny :).

Det var min jul sammanfattat. Hoppas ni alla hade det mysigt i jul ! :)


Ludde & Jag på Julafton hemma i Lesjöfors :)


Jag & Gurra på Julafton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0