My Night And Morning

Klockan var halv 8 igår kväll när jag först började bli trött och tänkte att jag för en gångs skull så ska jag lägga mig tidigt ! Och gissa vad ? Jag släckte lampan 23.00 ! Jag vet inte vad ni tycker .. men för mig och speciellt på en lördagskväll så är det vääldigt tidigt ! Det som dock inte varit så positivt är att jag vaknade klockan 03.00 / 04.20 och 05.54 under natten. Och jag vet inte varför jag konstant vaknat under natten .. Men iaf ! Jag gick upp innan klockan 9 idag ! Och det har inte hänt på jag vet inte hur länge. Nu ska jag snart iväg till gymmet ! Sen packa snabbt och sen blir det att åka till Lesjö & julbord ! Längtar !

Längtar efter snön nu också ! Jag har ärligt talat inte sett någon snö i år än .. Har bara sett på internet att folk skriver: "Snö" eller "Det snöar här nu!" ... Hmm varför har jag inte ens sett en flinga snö ?
Jag antar att det finns en viss risk att se snö i Lesjö .. Då skulle jag bli en glad tjej :)




Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0