My Thursday

Denna dag har mest bestått av träning. Följde med Marika&Sanna in till Karlstad City när de skulle gå på föräldrakurs. Själv tog jag mitt pick och pack och började gå till gymmet och där var jag duktig och tränade i 2 timmar tills snälla Sanna&Marika kom och hämtade mig :)

Nu efter en dusch, lite mat, en vandrande sväng till pekås med Marika så ska jag bara mysa framför tv:n och titta på OC och senare Fråga Olle dokumentären ! Jag vet inte varför, men jag älskar tydligen serier av alla dess former .. Beverly hills, One three hill, sex and the city .. Ja kanske inte alla serier men ni förstår ^^
Just de ! Glömde det viktigaste ! Vi ska göra varm choklad :) Eftersom att ni är så underbara så ska ni också få receptet, fast i nästa inlägg ;)

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0