1 Juni

Dagen har mestadels bestått av cyklande fram och tilllbaka på olika ställen . Cyklade först iväg till systemet för att hitta några fina viner som ska användas i morron . I kassan visade jag snabbt upp mitt legitimation innan hon ens hann fråga om det .. bara för att jag gjorde så fick jag en ask med godis i ! :) Hahah coolt tyckte jag ! På aksen står det : Tack för att du visar leg ! . Syns på bilden nedan också .. Var inne på lagerhaus för första gången på väldigt länge . Hittade väldigt mycket saker, bland annat en massa roliga festspel som mitt umgänge säkert skulle älska ! ;)
Men kom därifrån med bara en present till mamma än så länge :)

Nu ska jag och Gurra i väg på en liten springtur innan det blir städning av lägenhet, packning och till sist en resa till Lesjö :)


Mamma's söta mugg :)


Vinerna jag& Gurra satsar på . Ingen aning hur dom smakar dock men jag tror starkt på dom !
two oceans, Rosé vin och Dr faust, vitt vin .

 
Den gulliga lilla godis asken jag fick i kassan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0