10.08 i morse ..

10.08
Drömde en mardröm inatt .. Den handlade om att jag körde bil nära vatten såklart som jag är lite rädd för .. Tanken att hamna i vattnet med en bil skrämmer mig . Men nu var det så att jag åkte bara inte bil nära vatten, utan nu var det björnar som dök upp på vägen tid som tätt bara för att man skulle veja av vägen och i vattnet . Sen sa det bara pang !
Det kändes som om jag hoppade högt och det tog ett tag tills jag insåg vart jag var . Hemma rud i min sov låg jag med 2 rädda hundar ! Jag vet inte vem som var mest rädd faktiskt .. Det var världens super dunder åska ute !! Efter att ha gått ut med dom på en liten promenad i spöregn så sitter jag nu i soffan och skriver detta inlägg i ett word-dokument tills jag vågar sätta på strömmen igen . Åskan håller fortfarande på men det börjar låta lite bättre men regnet håller starkt i sig ......

Dagen idag är stressig . Tror jag ? Alltså mitt minne är helt väck . Jag är arbetslös och har alltid fullt upp . Ibland förstår jag inte hur det går ihop alltså . Men men, just nu är det fullt upp med studenten . Det ska fixas paket, presenter, kort och sen planering om vad man ska göra vad, när och hur .

Igår när jag och Jennie var på Karlstads balen och hälsade på folk som för övrigt var på CCC i år . Så blev jag nästan lite rörd av att se alla uppklädda ! Alla var så fina och allt verkade så bra . Kände mig sugen på att ha bal igen jag också ! Hehe ^^ Men funkar  inte så .. Alla var jättefina iaf ! Kommer upp lite bilder senare när åskan som sagt har gett sig !

Nej försöka sova bort huvudvärken nu ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0