Det blev en tripp till akademibohandeln..


.. och kom hem med denna bok !
Ska ju börja läsa måndag och jag måste försöka fatta lite innan det blir måndag, för detta kommer svårt för mig .. Väldigt svårt ! Men jag ser det som en utmaning och jag ska klara det ! En sak som jag inte förstår är att boken kostade 349kr som studentpris och annars 499kr . Vilken privatperson köper en mattebok bara för skojs skull ?! Finns det några som gör det ?
Inte vet jag, men jag har några dagar på mig nu att förstå något som jag verkligen inte fattar och tycker är ologiskt . I wish myself good luck ! (Y) Cause I'm gonna need it ..

Bilderna från studentfesten hos Paul kommer upp om en timme eller mindre ! Håll ut ! ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Säg till om du behöver hjälp (:

2011-06-14 @ 19:47:44
Postat av: Sussa

är de inté billigare på www.adlibris.se ? ett tips bara sådär ändå ;-) KRAM kära kusin! Lycka till!!!

2011-06-16 @ 22:52:05
Postat av: Madiison

Svar till Jennie: Jadå ;)



Svar till Sussa: Jo boken var billigare på många ställen faktiskt . Men jag behövde börja jobba direkt eftersom jag har svårt för matte :/ . Tack ! Kraam ! :D

2011-06-17 @ 17:08:49
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0