Happy because of Matematik C ?

Ibland hatar jag mitt humör . Det går upp och ner . Jag är verkligen 100% känslorstyrd ! Känslor går före tankar, hjärta går före hjärna . Uttrycka känslor både positivt och negativt är jag jävligt duktig alltså .
Inga fel tycker jag .. men en sak som är fel är att jag sitter och räknar matte och jag är lycklig ! De första jag tänkte på innan jag gick och la mig var matte och det första jag tänkte på när jag vaknade var: "När kan jag börja räkna matte igen ?" . Helt sjukt !
Hoppas de håller i sig hela sommaren .

Jag har dock varit väldigt nere en liten kort period som jag är emellanåt . Som sagt känslostyrd .. Jag har hatat människor för att de inte är ärliga och falska, resor har krånglat och annat tjafs .
Men men, Madison is back igen !

Jag är peppfest, resor och vill göra det, det och det ! :D . Fast det blir att ta det lugnt tills på midsommar då det blir kalas hos Paul ! :)
Tills dess är jag fast med min nya 'kärlek' matteboken .

Kommentarer
Postat av: Mia Ahlsten

Hej! vad kul din blogg verkar. kommer definitivt läsa din blogg igen! (: Hoppas du har en bra helg (:

2011-06-29 @ 14:24:16
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0