Hmpf..

Bara för att jag har fastnat på avsnittet ekvationer i matteboken och kan inte ta mig någonstans längre ..
Tänkte därför ta mig en springtur ute istället och kanske försöka på ekvationerna senare . Men gissa vad ?! Som vanligt regnar det .. Alltid när jag ska ut och träna regnar det ute . De har varit sol varje dag innan klockan 5 och det har varit regn varje dag efter klockan 5. Sen brukar det bli uppehåll ett tag och eventuellt hela kvällen, men ibland brukar det regna en gång till ..

Så nu sitter jag här i lägenheten .. Fast i ekvationerna som jag för övrigt inte fattar ett skit av och förstår verkligen ingenting. Matteboken är ju verkligen världsbäst på att förklara ! Pöh, or not !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0