Rain, rain, rain

Skulle precis ut och springa. Tittar ut genom fönstret och det spöregnar verkligen ! Usch vad jag hatar detta väder :/ Det har regnat i princip varje dag nu ..


 
Kollade långtidsprognoservädret till veckan i förrgår och då sa de att de skulle bli regntisdag, onsdag, torsdag och även midsommarafton fredag!
Kollade även idag igen och då hade de ändrat lite som tur är ! Nu ska det bara bli muletfredag och eventuellt sol på tisdag och onsdag.. Jag kommer hoppas på sol på midsommar iaf ! :)

Har nyss skickat in mina första inlämningsuppgifter i matte och kemi. Det har ingenting med betyg att göra utan man skulle skriva varför man läser kursen, vad man har för mål med kursen, vad man siktar för betyg osv.

Ser nu att det inte spöregnar längre så ska ta mig en promenad innan jag ska göra mig i ordning för en middag ute med Gurra :)
Take Care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0