Update about nothing

Har inte mkt att uppdatera om . Har inga tankar, funderingar eller känslor om något annat än Matematik C just nu .. Har börjat spenaderat mina dagar i vardagsrummet med min mattebok . Jag har förstås varvat det med att ibland se på tv och ibland sitta vid datorn . Och någongång under dagen tar jag mig en motionsrunda i skogen .

Morrondagen kommer se ut på samma sätt antar jag. Matte, motion och umgås lite med Gurra emellanåt ! På söndagen ska jag och Gurra bowla och ut & äta för att fira våran 2års dag !
måndag-onsdag åker jag antagligen hem till Lesjö för att hälsa på mina föräldrar igen . Sen på fredag är det midsommarfest . Aa grr ;)

Nu motion ! Sen pannkakor och till sist min kära mattebok ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0