Daniel Karlsson ?

Jag fick ett telefonsamtal för inte så länge sen .. Det var en Daniel Karlsson och jag vet inte riktigt vem det var . Jag vet inte om han var seriös eller oseriös ? Jag vet inte om han ville mig något eller ens om han visste vem jag var ?
Vi pratade ett litet tag och sen i hopp om att han skulle säga vem han var så sa jag att jag själv inte riktigt visste vem han var . Men han la då på luren .

Jag är väldigt nyfiken på vem det var och om han ville mig något ? Taskigt att bara lägga på ..
Ja om du ville mig något kan du höra av dig igen ! Om du bara var oseriös så slösa inte energi och pengar på att ringa upp mig något mer ..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Cypern?

2011-03-31 @ 10:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0