Day 1 - About Me ..

Mitt namn är Madeleine Åsa Maria Halvarsson men kallas oftast för Madde eller Madison . Jag är uppvuxen i den lilla orten Lesjöfors fast bor just nu i Karlstad tillsammans med min pojkvän Gustav Andersson och en kompis. Är nu 20år gammal men fyller 21år den 12 September.

Jag vet inte direkt hur jag ska beskriva mig själv. Det finns massa olika sidor om mig själv. Den finns en crazy sida, en lugn sida, en ödmjuk sida, en kärleksfull sida, en glad sida och en bitchig sida. 

Jag skulle väl beskriva mig med orden positiv, ärlig, envis, glad och social.
Jag har däremot svårt för att lita på folk, är inte så öppen och kan ibland ha hetsigt humör. 
Jag har bra självförtroende och lite lägre självkänsla.
Jag älskar att känna frihet och hatar att känna mig instängd.
Jag älskar min familj, min pojkvän, mina bästa vänner, min hund, sömn och mycket annat ... 


Vissa folk tycker jag är bitchig, andra att jag är blyg och en del tycker att jag är en person med mycket hjärta.
Vad som stämmer är väl upp till var och en att tycka.

Jag har väldigt svårt för att beskriva och presentera mig själv. I am who I am .
Jag går inte att beskrivas i ord, jag måste upplevas ;)


 



Kommentarer
Postat av: Lotta

Härlig beskrivning av dig tjejen :)) Jag blir iaf glad när jag ser dig även om det är sällan :)) Kramar

2011-03-29 @ 07:13:03
Postat av: Madiison

Tack du :) kram på dig !

2011-03-29 @ 16:20:00
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0