Day 5 - A first ..

Orkar inte göra någon närmare uppdatering just nu .. Men tänkte ändå försöka följa listan och skriva den varje dag . Vet att klockan är rätt mycket, men blev kvar länge hos Paul med massa Guitar hero spelande och det slutade till sist att vi kollade på filmen Inception .



Min första hund och enda hund, Ludde som är underbar ♥
Min första målning i paint som jag gjorde någongång när jag gick på Lillerud. Jag ritade mig själv, Gurra, Jennie, Marika och Marikas hund Mercedez i paint. Vackert jajemän ;)
Min första resa utomlands som faktiskt hände förra året i Juni . Jag var både höjd- och flygrädd men klarade mig både till och från Cypern, Aiya Napa, partystället nummer 1 . Underbart väder, mat, barer och efterrätter ! Kan dock inte skryta så mycket om sängarna .. Kan uppskattar sin säng hemma 1000ggr mer när man kommer hem.
Min första kram från GB glassgubben. Har inte så mycket att säga om den .. En rolig och händelserik dag minst sagt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0