Day 4 - In My Purse



In My purse: Väskan vet jag inte vart den kommer ifrån exakt. Köpte den i Karlstad någonstans på någon väskshop för 2år sen. Den är rymlig, stor och jag älskar den!
Det här är vad jag vanligtvis brukar ha i min handväska ...

Plånbok: med pengar och kort av alla olika slag.
Vatten: har det nästan alltid med mig vart jag än ska. Bra när man blir törstig och sen så dricker jag hellre kranvatten än bubbelvatten .
Lypsyl: Jag är nog lite som Maria Montazami när de gäller lypsyl och läppglans. Jag blir ofta torr om läpparna och om jag inte har lypsyl eller läppglans med mig så får jag lite smått panik.
Ipod: Musik, behöver jag säga mer ?
P-piller: från neovletta. Bra att ha med, dåligt att glömma ..
Läppglans: Loreal glamshine, Sorbet .
Kalender: Köpt på Akademibokhandeln, som jag skriver i om det är något viktigt jag ska komma ihåg.
Bläckpenna: Så jag skulle kunna skriva om det var något viktigt ..
Plåster: Eftersom jag brukar lyckas skada mig jämt så brukar det alltid finnas ett plåster i min väska . Fast det är mest normalt att jag skär mig på en kniv när jag ska hacka grönsaker eller att jag skär mig på en potatisskalare här hemma, men man vet aldrig .
Mobil: Min älskade rosa Nokia 6700 ! Den följer med precis överallt .
Parfym: Britney Spears parfym Midnight brukar få följa med ibland .
Halsduk: En valfri halsduk i valfri kulör följer också med . Färg varierar från dag till dag, från humör till humör.


Take Care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0