Day 6 - Blogs I Read Daily

Är schleten och trött idag så orkar direkt inte skriva alla bloggar som jag läser . Jag läser rätt så många bloggar, ungefär 30st . Jag antar att folk inte har en aning om att det är just jag som sitter och läser deras blogg och jag tror de skulle bli förvånade om de visste ..

Jag läser mest bloggar från folk som jag känner eller som jag vet vilka de är fast vi kanske inte ens har pratat eller inte pratat mycket .
Om det är några som läser min blogg som själv har en blogg, länka gärna då ! Det är alltid roligt att läsa :)
Om jag såklart inte redan läser just din blogg.. Men de kan ni ju inte veta, men de märker ni . 

Skulle kunna lägga upp en lista på alla bloggar jag läser men de får i såfall bli en annan dag :) Ska sova nu och upp tidigt i morron . Träna, umgås med mamma och pappa, ladda inför födelsedagsfest hos Grene . Hörs i morron !

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0