Lesjöfors - Karlstad

Efter en bra passande helg i Lesjö med mamma och pappa så är det dags för mig att åka tillbaka till Karlstad.

Funderar på att färga om mitt hår idag . Jag vill egentligen göra det hos en frisör just nu när jag ska bli ljusare i håret. Om jag ska färga en mörkare färg gör jag det hellre hemma, men inte tvärsom.
Marika hade svart/rött hår och bleckningsmedlet tog rätt bra på henne så jag funderar om jag ska försöka ?
Sist som jag skulle blondera mig så försökte jag med 6-7 färgningar .. Det slutade med att jag såg ut som en morot ..
Men If you never try, then you'll never know ;)
Ska nog testa det nya medlet och få bort mitt mörkbruna hår, med röda, bruna och alla andra konstiga nyanser och färger.
Take Care ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0