Sömnbrist ..

Har sovit dåligt dagarna innan helgenhela helgen & i natt .. Jag är trött om dagarna, men när jag ska sova har jag svårt att somna. Jag är sjukt stressad om dagarna, fast jag egentligen inte har mycket att göra . Jag är bara trött, trött, trött och det känns som om jag snart gör björnen sällskap och går i ide .

Det känns också som om det fattas något i livet just nu och det som stör mig är att jag inte kan komma på vad riktigt. Jag borde egentligen vara en lycklig människa som har det så bra som jag har det .. Men just nu så känns allt inte riktigt så ..
Jag hoppas på att en god natts sömn på minst 10 timmar kan hjälpa mig återställa mig själv .. Annars vet jag inte vad det är ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Första besöket hos din blogg :) Ja, det kan faktiskt va fruktansvärt stressande att inte ha struktur och specifika saker att göra,, inte kul. Så blir jag om jag inte sätter upp "schema" o är ledig en längre tid... (jag har också varit arbetslös en gång i tiden, och DET va stressande och jag fattade inte varför...) Ett tips för god sömn bara för det är jobbigt att inte sova ;) Eller är du bara lite vårkänslig ;) Kramar och ha en bra dag// Lotta

2011-03-29 @ 07:08:08
Postat av: Madiison

Hejsan ! Trevligt att du tittar förbi :)Tack för tipsen ! Efter sömnen i natt känns allt lite bättre också .. De är svårt att ha ork och energi till saker om man inte sover ordentligt och stressar . Men nu är jag igång snart igen .

Hälsa Andreas och ha en bra dag du också ! Kraam :)

2011-03-29 @ 16:24:43
URL: http://madeleinehalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0