14 Maj

Idag blir det en tripp till Mjönäs utanför Munkfors där jag, Gurra, Marika och Karlsson ska åka till Jennifer och Mathias . Mathias fyller idag 23 år, Grattis :) så vi ska äta lite god mat och spela lite spel :) Mys !

Just nu har jag fastnat vid datorn .. som vanligt ? Sitter fortfarande och stirrar mig blind kurser och program .. Och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta över att jag starkt funderar att läsa Matematik C under sommaren ?? Jag hatar matte, de säger rätt så mycket .. Men jag kanske behöver det .

Nu ska jag träna, träna och träna lite till innan det blir en dusch . Kl 6 kommer Marika och Karlsson hit till Karlstad för att hämta mig och Gurra, så nu kör jag !

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0