A day in Hynboholm

Kom för ett tag hem från Paul . Vi har spelat lite olika spel, umgåtts och jag har fixat en blogg till Paul ;) Hahah ! Inte för att jag tror han kommer vara seriös med den, men något inlägg hoppas jag att han får in iaf när jag gjorde en fin header till han :)



Värsta konstverket va ? :D Haha ^^


Jag har varit så glad idag . Känns som om jag verkligen börjar komma underfund med saker. Vad jag vill göra och ska göra !
Jag skulle verkligen vilja läsa det Hälsovetenskapliga programmet inriktning biovetenskap som jag la in en bild på förut idag . Jag skulle nästan vilja läsa varenda kurs som fanns med på listan och det känns som ett rätt brett programjag skulle kunna jobba lite här och var . Sen så handlar det om hälsa som jag är intresserad av och skulle vilja jobba med . Jag tycker de känns skitbra ! :D
Men nu är det såhär .. Jag har inte världens bästa betyg .. och jag gjorde en sen anmälan ..
Allt jag vet är att det fanns 35st platser och 33st hade sökt detta program i första hand. Men man vet aldrig om folk ändras sig och inte vill gå programmet eller om det är folk som ändrar så de får detta program som deras första hands val. Man vet aldrig.. Jag kommer hoppas, hoppas och hoppas ! 
Jag är pepp att plugga i 3 år ! Verkligen !

I morron ska jag sätta in lite grejer på blocket och tradera . Behöver in lite pengar :) Sen mejla campusbokhandeln om att jag inte fått pengar för 2 böcker ..  Städa också kanske ? Ska nog passa på att göra mycket saker jag normalt sätt inte tar mig tid att göra .. Måste ta till vara på mitt lyckorus ! :D


Life is good ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0