Butterfly Effect

Har nyss kollat färdigt på en film tillsammans med Gurra . The butterfly effect . Jag vet inte riktigt vad jag har för åsikt om filmen överhuvudtaget . Efter 30min så var jag asförbannat och ville sluta och kolla på filmen . Det var mycket saker som handlade om deras barndom då som utspelade sig i filmen . Mobbning, grupptryck och allt sånt där. Jag blir bara så arg på sånt ! Hatar verkligen sånt enormt mkt !
Men med tiden så blev filmen bättre och bättre .. Men jag vet inte om jag skulle klassificera den som en bra film, men det är ju ingen dåligt film heller. Medelmåttig film//

Filmens Story:
Evan Treborn har kommit på att han mentalt kan resa tillbaka i tiden och påverka vad som händer. Men varje gång Evan gör en störtdykning i det förgångna för att försöka påverka saker till det bättre så påverkar det i sin tur att saker går riktigt, riktigt illa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0