Campusbokhandeln Karlstad

Just nu gillar jag inte campusbokhandeln i Karlstad så mkt . Gav dom alla mina böcker i Juridik för ett tag sedan som de skulle sälja åt mig. En del böcker som dom sålde åt mig fick jag pengar för, men det är 2 böcker jag fortfarande inte har fått pengar för .. De säger att man ska få pengarna ungefär 3 veckor efter att boken/böckerna är sålda och det har gått mkt mer än så nu ..
Var tvungen att skicka iväg ett mejl för någon dag sedan och fråga vad de höll på med . FIck ett svar idag och de sa att de hade 2 kontonummer på mig och skulle fixa det .. ? Låter stabilt !!
Hoppas att det fixar sig och att jag får mina pengar snart !



Nu bär det iväg till Hammarö för att vara hundvakt och ibland blir det grillning med lite folk ^^
Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0