Confused

Sitter här i soffan  hos min mamma och pappa . Jag har Gurra till vänster om mig som sitter och bläddrar i en  receptbok som handlar om kakor . Mamma  sitter ännu längre bort till vänster i en fåtölj och jäspar .. Ludde ligger till höger om mig och sover djupare än djupast och pappa sitter längst bort till höger med fötternabordet och tittar tv ..
Vad gör jag då ? Ja du .. Sitter här i mitten av alla . Rakt framför tv:n fast jag inte ens tittar på tv:n. Sitter och stirrar på ingenting .. Hjärnan tänker inte ens på någonting . Den är låst, svart och borta . Jag har ingen aning om varför..
Jag skulle inte ha något problem med att skriva publikt om vad jag tänker och känner just nu om jag visste vad jag tänkte och kände . Men idag är det bara tomt .

Morrondagen kommer vara stressande .. Jag och Gurra ska hjälpa mina föräldrar med ved, vi ska träna, baka, tvätta och diverse saker ..
Nu ska jag återgå till mitt förvirrande stadie . Där jag inte ens ser tv:n fast jag tittar på den, där jag svarar frågor från folk fast inte hör frågan och där jag inte vet vad jag tänker fast jag funderar på mycket saker ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0