Dagens hat


Msn . Platsen där folk kan vara falska . Platsen där folk kan vara exakt vem man vill vara . Man kan visa sig glad, fast man är ledsen . Verka vara världens mest förstående person som sedan i själva verket sitter och skrattar andra sidan .
Jag tycker iof att msn är ett smidigt sätt att prata med folk när man är långt bort från varandra . Men jag har aldrig fastnat för msn . Jag har dåliga erfarenheter och de känns som om en del folk gömmer sig bakom datorn ..
Folk kan säga vad som helst för att datorn blir deras "skyddsnät" . Folk kan vara hur otrevliga som helst vid en datorn men när det gäller 'in real life' så vågar de inte säga något . Allt jag kan sitta och skriva till personer, kan jag säga i verkligheten . Jag är nog faktiskt duktigare på att uttrycka mig och säga vad jag tycker i verkligheten .

Kalla mig pessimist idag . Men msn är för mig dåligt !
Men ändå så sitter jag där och skriver såsom många andra .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0