Emotional status

Ni vet den där känslan där livet ibland känns så jävla härligt då ni skulle kunna göra allt och övervinna allt . Där allting känns bra och ni har glömt bort hur det känns när livet är skit ? Så känns det nu . Jag mår prima kanon och tänker ta tillvara varje sekund och göra det bästa av det ! För de kommer komma dagar då jag inte kommer sitta här och skriva positiva saker . Alla har sina "up's and down's". 
 
Ska lägga mig och sova nu så det blir ingen lång utläggning om tankar, känslor och vad jag tycker . För just nu tänker jag inte, jag bara lever . Nu känner jag inget annat än lycka . Jag tycker inget annat än att livet är bra och att oavsett hur dåligt livet ser ut ibland så blir allting bra i slutändan ! Det gäller bara att hänga i, bita ihop och ibland dåligt för att kunna bra. Hur ska man kunna uppskatta allt bra om man inte hade det dåligt ibland ? Man måste få leva livet fullt ut och våga satsa, lära och känna . De kommer då komma motgångar, men efter regn kommer solsken eller hur ?
Hej hej positiva Madison ! Bye bye pessimistiska Madison !

Take Care, Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0