Gamla bloggen ..

Har just nu suttit och läst ur min gamla blogg .. Jävlar vad jag skrev djupa och personliga saker i den .. Det var verkligen alla mina tankar och känslor ! Allt som man normalt sett inte sitter och skriver öppet .. Nu var det ju så att den bloggen var lösenordsskyddad så det var bara 3st som läste den om jag inte minns fel ..
Bloggen handlade om så mycket känsla .. Allt var bara känsla, känsla och känslor .

Jag har insett vad mycket jag har utvecklats som människa ändå . Vad mycket jag har lärt mig om mig själv och om min omgivning . Det finns mycket saker i bloggen som jag skrev förut som jag fortfarande tycker lika om . De flesta sakerna tycker jag fortfarande samma om . Alltså mitt tyckande om saker har inte förändrats något . Mitt temperament, humör och mitt tänkande har blivit lite annorlunda . Kan direkt inte förklara eftersom jag inte tänker låsa upp den gamla bloggen igen .. Men det står mycket intressanta saker i den kan jag säga och det var roligt att läsa den igen, fast ändå inte liksom .. Min gymnasietid var inte min bästa tid om man säger så kanske ..

Man lär sig . Man utvecklas hela livet .

Gamla bloggen ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0