Gårdagen i Karlstad



Gurra fyllde ju år igår så bjöd hans mamma och Johnny oss på mat ute. Eftersom det var Gurra som fyllde år fick han också välja ställe och då blev det Tain Loon. Hans mamma och han hade tydligen ätit där flera gånger förut och gillade maten där så de ville dit och äta igen . Själv var jag rätt skeptiskt eftersom jag aldrig ätit kinesisk mat förut.. Men för Gurras skulle följde jag självklart med !  



Förrätten bestod av räkchips som jag faktiskt gillade ! Tyckte de var jättegoda :). Sen när vi åt varmrätter smakade jag lite allt möjligt. Kyckling, biff, räkor, grönsaker och lite annat .. Det var väl inte det bästa jag har ätit, men inte heller det sämsta . Godkänt ! Trevligt med lite omväxling för en gångs skull :)
Det var jättemysigt och roligt iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0